Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Колос К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Колос К. Р. Дидактичні вимоги до комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 35, вип. 3. - С. 11-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_4 Уточнено поняття "дидактичні вимоги до комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти (КОНС ЗППО)". Визначено характерні дидактичні вимоги до КОНС ЗППО, зокрема до цілей, змісту, завдань, засобів і форм. Обгрунтовано вимоги щодо створення у КОНС ЗППО комфортних, здоров'я- і життєзберігаючих умов, врахування професійних і особистісних характеристик слухачів, нової ролі викладача, упровадження і раціонального використання кредитно-модульної системи у навчально-пізнавальному процесі КОНС ЗППО тощо.Уточнено понятие "дидактические требования к компьютерно ориентированной учебной среде заведения последипломного педагогического образования (КОУС ЗППО)". Определены характерные дидактические требования к КОУС ЗППО, в частности к целям, содержанию, задачам, средствам и формам. Обоснованы требования по созданию в КОУС ЗППО комфортных, здоровье- и жизнесберегающих условий, учет профессиональных и личностных характеристик слушателей, новой роли преподавателя, внедрения и рационального использования кредитно-модульной системы в учебно-познавательном процессе КОУС ЗППО.In the study the concepts of “didactic requirements for computer oriented learning environment of Postgraduate education establishment” was specified, identified specific teaching requirements for computer oriented learning environment of post-graduate teacher education, including the objectives, content, means and forms of computer-based learning environment of Postgraduate education. Also grounded the requirement for creation of Computer oriented learning environment of post-graduate teacher education taking into account comfort, health and life-saving conditions, professional and personal characteristics of students, new role of teachers, implementation and management of credit-modular system of teaching and learning process of post-graduate teacher education computer oriented learning environment.
| 2. |
Колос К. Р. Методологічні підходи до розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 2. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_2_7
| 3. |
Колос К. Р. ProShowProduser як засіб створення мультимедійних презентацій для підтримки навчально-пізнавального процесу в закладі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 4. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_4_9
| 4. |
Колос К. Р. Функціональна модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 41, вип. 3. - С. 70-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_41_3_8
| 5. |
Колос К. Р. Модель процесу та критерії добору компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 17. - С. 109-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_17_11 У дослідженні виявлені сучасні пріоритети розвитку післядипломної педагогічної освіти, реалізація яких вбачається у вмілій інтеграції сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчально-пізнавальний процес (НПП) курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, що, у свою чергу, потребує наявності чітких концептуальних засад щодо системи критеріїв добору компонентів комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти (КОНС ЗППО); розроблено та обгрунтовано модель процесу добору компонентів КОНС ЗППО, основу якої складають: цілі та завдання системи післядипломної педагогічної освіти, дидактичні вимоги до комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти, фонд наявних/перспективних компонентів, критерії добору компонентів КОНС ЗППО, групування потенційних компонентів (ПК) методом квантування, виділення та аналіз сигнатур ПК; визначено потребу і роль фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті під час добору компонентів КОНС ЗППО для вирішення дидактичних вимог до комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; уточнено поняття "критерії добору компонентів комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти"; визначено критерії добору компонентів КОНС ЗППО: інноваційно-перспективний, інформаційно-технологічний, ціннісно-смисловий, ергономічність, професійно-значимий, стандартизаційно-відповідний, надійність, сумісність, мобільно-координаційний, особистісно орієнтований, економічність, інтеграційно-освітній та їх показники.
| 6. |
Колос К. Р. Система групування компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 1. - С. 46-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_1_8
| 7. |
Колос К. Р. Зміст і особливості організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос, Л. А. Лупаренко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 7. - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_7_7
| 8. |
Колос К. Р. Характеристика взаємозв’язків компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 4. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_4_9
| 9. |
Колос К. Р. Засоби побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 5. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_5_4
| 10. |
Колос К. Р. Констатувальний етап експерименту з розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос, О. М. Спірін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 183-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_16 Описано організацію, проведення й аналіз результатів аналітико-синтетичного (констатувального) етапу педагогічного експерименту з теми "Теоретично-методичні засади розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти": визначено мету, завдання та підібрано комплекс методів і методик, складено програму та технологічну карту експерименту; сформовано експертну групу; встановлено вагомість і числові значення коефіцієнтів вагомості факторів, критеріїв і показників розвитку ефективності зазначеного середовища, а також здійснено безпосереднє оцінювання рівня ІКТ-компетентності слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.Описаны организация, проведение и анализ результатов аналитико-синтетического (констатирующего) этапа педагогического эксперимента по теме "Теоретически-методические основы развития компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования": определены цели, задачи и подобран комплекс методов и методик, составлены программа и технологическая карта эксперимента; сформирована экспертная группа; установлены значимость и числовые значения коэффициентов весомости факторов, критериев и показателей развития эффективности компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования, а также осуществлена непосредственная оценка уровня ИКТ-компетентности слушателей курсов повышения квалификации педагогических работников.In the research an organization, realization and analysis of results of the аnalitico-syntetic (constatational) stage of the pedagogical experiment on the topic “Theoretico-methodical principles of the development of the computer oriented learning environment of an institute of postgraduate pedagogical education” have been described: the aim, the task have been determined and the complex of methods and methodologies have been found, the program and the technical map of experiment have been made; an expert group has been formed; ponderability and numerical values of coefficients of ponderability of factors, criterias and indexes of the development of efficiency of the marked environment have been set, and also the direct evaluation of the level of ІCТ-competence of listeners of the courses of in-plant training of pedagogical workers has been carried out.
| 11. |
Колос К. Р. Педагогічний експеримент із розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос, Л. А. Лупаренко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 55, вип. 5. - С. 105-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_55_5_11 У дослідженні відображено методику і результати педагогічного експерименту з цілеспрямованого розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти, що передбачає підвищення рівня ефективності навчально-пізнавального процесу, достатності ІКТ-інфраструктури, ІКТ-компетентності слухачів, насамперед, через підвищення рівня ІКТ-компетентності академічного персоналу закладу післядипломної педагогічної освіти в межах авторського курсу «Використання ІКТ у професійній діяльності академічного та адміністративного персоналу закладу післядипломної педагогічної освіти». Конкретизовано основний зміст, форми, методи та технології навчальних занять кожного з модулів зазначеного курсу.В исследовании отражены методика и результаты педагогического эксперимента по целенаправленному развитию компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования, предусматривающего повышение уровня эффективности учебно-познавательного процесса, достаточности ИКТ-инфраструктуры, ИКТ-компетентности слушателей, прежде всего, из-за повышения уровня ИКТ-компетентности академического персонала заведения последипломного педагогического образования в рамках авторского курса «Использование информационно-коммуникационных технологий в профессиональной деятельности академического и административного персонала заведения последипломного педагогического образования». Конкретизировано основное содержание, формы, методы и технологии учебных занятий каждого из модулей данного курса.In the research the methodology and the results of pedagogical experiment of purposeful development of computer oriented learning environment of an Institute of Postgraduate Pedagogical Education are represented. The results of the pedagogical experiment have proved an increase of the level of efficiency of educational-cognitive process, sufficiency of ІCT-structure and listeners’ ІCТ-competence, first of all, through the increase of the level of ІCТ-competence of academic group of workers of an Institute of Postgraduate Pedagogical Education within the authorial course “Usage of ICT in professional activity of academic and administrative workers of an Institute of Postgraduate Pedagogical Education”. The basic context, forms, methods and technologies of lessons of each of the modules of the above mentioned course are specified.
| 12. |
Колос К. Р. Мета і завдання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 6. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_6_7
| 13. |
Колос К. Р. Підвищення кваліфікації у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти як пріоритетний компонент освіти впродовж життя [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 6. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_6_12
| 14. |
Колос К. Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Колос // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_4_8
| 15. |
Колос К. Р. Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 8. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_8_9
| 16. |
Колос К. Р. Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 22. - С. 80-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_22_8 Обгрунтовано необхідність комплексного оцінювання ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; визначено поняття "ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти", "критерії оцінювання ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти"; для здійснення виміру ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти побудовано факторно-критеріальну модель оцінювання ефективності такого середовища, яка містить, насамперед, фактори, що характеризують комп'ютерно орієнтоване навчальне середовище закладу післядипломної педагогічної освіти, зокрема: ефективність навчально-пізнавального процесу курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; достатність інфраструктури; ІКТ-компетентність академічного персоналу; ІКТ-компетентність слухачів; обгрунтовано й розроблено критерії оцінювання ефективності такого середовища та здійснено їх декомпозицію до відповідних критеріальних показників; встановлено числові значення коефіцієнтів вагомості кожного показника, критерію та фактора ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; описано комплексну методику оцінювання ефективності такого середовища; обгрунтовано необхідність співвідношення числового значення ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища із середнім та найвищим рівнем ефективності такого середовища серед закладів післядипломної педагогічної освіти України.
| 17. |
Колос К. Р. Особливості та тенденції використання комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладів післядипломної педагогічної освіти україни [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 3. - С. 19-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_3_4 Охарактеризоване швидкозмінними реформами сьогодення зумовлює виявлення нових перспективних освітніх тенденцій у підвищення кваліфікації педагогічних працівників, урахування яких при організації та здійсненні навчально-пізнавального процесу у закладах післядипломної педагогічної освіти дозволить інтенсифікувати розвиток дошкільної, загальноосвітньої, позашкільної та вищої систем освіти. Результати наукових досліджень українських учених вказують на доцільність застосування інформаційно-комунікаційних технологій і електронних освітніх ресурсів під час проведення курсів підвищення кваліфікації та на необхідність здійснення на сучасному рівні ІКТ-підготовки педагогічних працівників як важливої складової їх професійної компетентності. Системна ефективна реалізація цього полягає у здійсненні проектування комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти та побудові ефективної методики його використання під час курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Унаслідок аналізу прогресивних практик щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій у закладах післядипломної педагогічної освіти України виділено особливості та тенденції використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти, серед яких: оприлюднення на офіційних сайтах закладів відомостей щодо результатів своєї діяльності; налагодження електронного зв'язку через електронну пошту та форму; здійснення електронної реєстрації, а також докурсового діагностування слухачів; запровадження побудови і практичної реалізації індивідуальних освітніх траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників; оприлюднення електронного навчального розкладу; акумулювання професійного досвіду педагогічних працівників регіону за допомогою web-технологій; оприлюднення результатів прикладних наукових дослідженнях із проблем освіти у електронних освітніх виданнях чи безкоштовне дублювання друкованих видань у електронних версіях тощо. Врахування цього під час проектування сприяє формулюванню прогресивних теоретико-методичних засад формування та ефективного використання зазначеного середовища, а також виявленню стратегічних напрями розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.
| 18. |
Колос К. Р. Основні характеристики комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос, П. П. Грабовський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_4_17
| 19. |
Спірін О. М. Технологія організації масового дистанційного навчання учнів в умовах карантину на базі платформи Moodle [Електронний ресурс] / О. М. Спірін, К. Р. Колос // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 79, № 5. - С. 29-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_79_5_5
| 20. |
Колос К. Р. Використання модифікованих таблиць поппельрейтера як один із інноваційних методів корекційної роботи [Електронний ресурс] / К. Р. Колос, О. О. Дем’янчук // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2020. - Вип. 12. - С. 63-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2020_12_7
| | |
|
|